Det är måndag

Det glänser i mitt rum nu. Har plockat i ordning, dammat, dammsugit, torkat golven osv.. ville städa mer men det fick jag inte, "nej det gör vi en annan dag". Se, när man väl tar tag i saker och försöker göra något bra så får man bara skit tillbaka. De det är faktiskt såhär att jag tycker om att städa och jag mår bra av det, det är en slags terapi för mig när jag är på dåligt humör, så är jag på dåligt humör så städar jag så att det ryker om det. Någon som behöver städhjälp? Ha ha.

Det var helt okej idag i skolan.. lyssnade på en debatt med "alla" partier och det gav väl lite grann kanske.
Sitter nu och äter köttabullar och stuvade makaroner och tänkte lägga mig i sängen och läsa lite innan jag rullar ner till dansen, jazz idag!

Hoppas allt är bra med er
/Linnea 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0