Tisdag

Hej, alla goa och glada! Idag är en bra dag.
Hade prov i naturkunskap A förut och det gick förhoppningsvis riktigt bra. Annars har väl dagen varit som vanligt, dansen var som vanligt höjdpunkten av skoldagen. Skulle nog aldrig klara att gå på ett "teoretiskt" program, både tråkigt och så blir man ju så trött av att sitta bänkad i skolan hela dagarna! Så fungerar jag iaf, jag måste få röra på mig för att orka med dagarna (:

Nu har jag precis slevat i mig en skål med havregrynsgröt och ska snart ner och dansa igen, två lektioner ikväll, balett och modernt, 3 timmar sammanlagt! Kommer svida i musklerna i morgon efter all dagens träning, men det är det värt :D

/Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0