Söndag = Ångest?

Jag och Victor har haft en jätte mysig helg! Har bara tagit det lugnt, ätit gott, varit lite på stan, kollat film osv, kunde inte blivit bättre. Kände att det fanns lite saker jag måste pyssla med här hemma så därför åkte jar redan halv två från Motala. Jag kom nyss hem från en skön sprungtur runt Illern, hittade ingen som var sugen på att följa med så jag fick springa själv.. lite segt på så vis.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan plugga lite matematik, blää för Matte C. Kan hända att Emelie kommer hit också, hon verkade lite suugen. 

Jag är för trött och slut i huvudet för att skriva något mer nu. Usch min kondition BORDE vara bättre, heh.

/Linnea 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0