Söndag

Förlåt för dålig uppdatering här men jag har haft en hel del saker för mig i helgen. I fredags kom det lite fint folk till mig på kvällen och senare blev det utgång till parken på Björn Rosenström. Måste säga att det blev en kanoners kväll även om det kanske blev liite för mycket alkohol för min del, men men, man får väl leva livet när man har fått ett (;
Igår mådde jag faktiskt bra så jag och Victor följde med min familj till Linköping. Gick runt lite på stan, åt kina buffé och hade det allmänt trevilig. Köpte med mig en vit ryamatta som jag fullkomligt älskar!
Idag har jag väl inga större planer. Victor är uppe i Bredstorp och tävlar just nu så jag ska upp dit och kolla när han kommer i mål sen och så. I eftermiddag/kväll är det arbete som gäller och det bävar jag inte för, Sanna kommer också vara där (:
Nu ska jag försöka jobba lite med koreografi till projektarbetet och göra en kladdkaka!
I morgon väntar ÄVENTYR! Längtar! Mer om det senare..
Ha en bra dag!
/Linnea

Kommentarer
Postat av: Sanna

fin bild från i fredags!

2010-10-31 @ 11:54:07
URL: http://sbrage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0