Onsdag

Ohla. Livet står inte på min sida idag, är allmänt irriterad och inget vill fungera som jag vill. Har haft en rätt slapp dag i skolan idag ändå, engelskaförhör, Jazz, naturkunskap och så lite projektarbete. Emelie kom till skolan och hjälpte till lite också, kanoners!

Har precis tryckt i mig äggmackor och ett glas oboy. Sanna kommer snart och hämtar upp mig för ett varv runt Illern. Tror att det kommer kännas tungt idag efter allt dansande och springande men det är sånt man får ta (; Kommer förhoppningsvis känna mig lite piggare och friskare i huvudet efteråt så att jag kan ta mig itu psykologin, prov på FREDAG.

Nej, nu kommer Sanna snart.
Ha det bra
/Linnea


Kommentarer
Postat av: Sanna

men ack så bra det blev! :D

2010-10-06 @ 19:18:13
URL: http://sbrage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0