Lördag äntligen lördag!

Min blogg är riktigt tråkig nu. Har haft en väldigt stressig veckan så jag har helt enkelt inte haft tid att blogga. Det finns en sak här i livet som jag verkligen måste ta tag i och det är att ta mig själv i första hand och våga ta för mig och säga nej. För er låter det så lätt men det är det inte, detta är ett problem jag har och som gör att jag mår dåligt och känner mig stressad.
 
Idag skulle jag egentligen åkt till Farmor i Motala och firat henne och min kusin men jag känner att jag inte orkar med det med tanke på den här veckan och att jag ska iväg och träffa tjejerna från förra klassen ikväll!! Längtar verkligen, det var så längesen och det ska bli jätte roligt att få träffa alla igen!

Resten av familjen är inte hemma nu då jag får några timmar för mig själv här hemma, precis vad jag behöver! Ska bara göra det som faller mig in och inte rätta mig efter något.


Var i leksaksaffären med Melker förut, läskig typ va?(;

/Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0