I was made for lovin´ you baby..

Godmorgon på er. Jag sitter i sängen i min prickiga morgonrock och dricker smoothie såhär efter frukost, vilken frihet det är att vara ledig hörrni!
Har en del saker att göra idag men med tanke på att de egentligen inte måste göras blir det lite roligare, om ni förstår.
Ikväll är det utgång i Tranås som gäller, det kommer "lite" folk till mig ikväll och taggar lite innan Björne, härligt värre! Som vi har längtat (: Måste nog ner till far en sväng sen och plocka iordning lite, med tanke på flytten och allt är iprincip ingenting i sin ordning.

Men nu är jag hemma hos mor och här tänkte jag börja med att plocka upp och städa ur mitt rum. Måste ju ha det lite helgfint! Tänkte baka en banankaka också någon gång nu på förmiddagen och bjuda familjen på när de kommer hem från dagis/skola/jobb. När jag ändå är igång kanske jag städar upp lite i resten av lägenheten.. som jag tidigare sagt så tycker jag om att städa bara jag har tid, och det är ju precis vad jag har idag! (:



Hittade den här mysiga bilden, tagen av Sanna förra vintern(:

Nu ska jag sätta igång!
/Linnea




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0