Huvudäckelvärk

Mitt huvud har väntat på att sprängas hela dagen, hoppas det inträffar snart så att jag kan bli av den här värken!
Efter skolan beslutade jag mig för att gå hem och sova istället för baletten och sen se ifall jag var piggare till moderna som skulle börja kvart i sex. Somnade halv fyra och vaknade vid sju, bra gjort Linnea! Antar att det var vad jag behöver för jag har sovit ganska dåligt på senaste tiden. Dock har huvudvärken inte släppt så jag får väl leva med det ett tag till antar jag.
Att sitta vid datorn gör ju bara värken ännu värre så jag ska smita härifrån nu och lägga mig i mörkret i mitt rum och slippa anstränga ögonen.

I morgon har jag sovmorgon tll 10:40 men ska försöka koreografera lite där istället.
Hoppas att ni andra mår bättre än mig, godnatt!
/Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0