Hjälp mig lite

Godmorgon!
Jag sitter och skriver en liten essä om fördommar mot esteter men har fastnat lite. Måste komma på lite fler argument men det är så svårt att få till något bra. Skulle vara jätte snällt om någon kunde slänga in en kommentar och skriva vad ni har för fördommar mot oss esteter eller vad ni kan tänka er eller har hört vad andra har sagt om oss! Skriv vad ni tycker, jag tar inte åt mig om det är riktigt elak utan jag skulle bara bli glad den här gången! Hoppas ni kan hjälpa mig!

Tack på förhand alla fina!


Kommentarer
Postat av: Ehmeh

Haha, du är rolig. Esteter är knasiga och glada:) De bryr sig oftast inte om andras åsikter och kör sitt eget race:D. Töcker jag

2010-10-18 @ 12:19:27
Postat av: muppen

ester har kul med alkohol

2010-10-19 @ 12:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0