Äntligen fredag!

..det brukar låta så men jag vill ha den här helgen överstökad faktiskt.
Som jag skrivit tidigare så ska jag flytta i morgon så det här blir sista natten jag sover i mitt rum som jag har haft i så många år nu. Förresten vet jag inte riktigt om jag kommer sova här inatt, åker kanske upp till mamma ikväll istället.
Visst tycker jag att det ska bli kul att flytta men själva flytten känns bara jobbig. Jag vill ha ordning och reda i min närhet och det kommer väl ta ett tag om man säger så. Antar att det inte finns någon annan lösning än att göra det bästa av det, det kommer säkert bli jätte bra tillslut.

Nu vet ni hur min helg kommer att se ut. På söndag hoppas jag att jag får jobba och tjäna lite pengar, annars är det bara att fokusera på flytten! 

Ikväll efter att jag har packat lite ska jag och Sanna ner och simma och basta, perfekt avslutning på veckan tycker jag! En fin vän är det bästa man kan ha!


Emelie blekte mitt hår igår. Det blev ljust och jag är jätte nöjd!

/Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0