Godmorgon

Det blev ingen sovmorgon för min del. Kl 7 vaknade jag av att det kom in män i vårt hus, de håller på och gräver och grejar och ärligt talat vet jag inte vad de gör men det är säkert till nyttig verksamhet så jag klagar inte, men lite irriterad blir man ju, det är ju ändå lov liksom.
Det finns ju positiva saker med att vakna tidigt också! Nu kommer jag förhoppningsvis göra lite nytta innan jag ska träffa Emelie och jobba med projektet. Tänkte tjuvstarta och börja koreografera lite redan nu. Egentligen skulle jag bara vilja lägga mig och glo på någon mysig film men icke, jag ska ta tag i den här dagen minsann!

Hoppas att ni har det bra!
/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0