Hej igen

Jag har inte haft tid eller lust att blogga den senaste veckan och jag kan väl inte direkt säga att motivationen har återvänt bara sådär, men jag tänkte att lite måste jag ju ändå ha att komma med. Det har ju hänt så mycket sedan senast jag skrev.
I fredags var det Halloweenfest uppe i Mada och jag och Emelie var ett homosexuellt bögpar, jag hade iaf jätte kul under kvällen/natten, dansade som en galning och fick blåmärken lite varstans. Kom hem strax innan fyra den natten och vid sju var det dags att gå upp igen för att hinna med tåget som skulle ta mig till Motala.
På förmiddagen satte vi oss på bussen mot Stockholm och kryssade därifrån till Åland, orkar inte berätta allt, sjöng karaoke, drack drinkar, dansade och hade riiiiktig trevligt! Som vanligt hade jag inte med mig kameran men jag tog lite bilder med mobilen! Kanske lägger upp några senare.

Jag är så glad att jag har så bra vänner, vad skulle jag göra utan dem egentligen?

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa en stund.. allt är så fint här.

/Linnea



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0