Tjohejs

Kommer ihåg förra vintern när pappa skulle skruva ihop en snowracer som Emma hade fått i julklapp. Han satt länge och pustade, stönade och visst kom det fram några svordommar lite då och då. När jag frågade hur det gick fick han totaldamp och skrek "JÄVLA ASIAT-SKIT!" Jag trodde att jag skulle dö när jag såg hur Emma, Sara och Lee blev helt tysta och Emma yttrar sig "Niklas, vi kommer från Thailand, tänk på det nästa gång".

Hihi. Förövrigt sitter jag här hos pappa med paltkoma och ont i magen. Ska snart cykla upp till Mor som har varit i Linköping och hämtat min jacka! Skulle haft en grå men de var slut så det blev en svart istället men det blir nog bra!

Ikväll ska jag till Mutala.
Hejs
/Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0