Nöjd

Dagen har varit på min sida idag och jag tror allt att det kan ha att göra med att jag hade en stressfri morgon, kanske borde jobba på att få till flera sådana! Kan dock bli svårt om jag känner mig själv väl. 

Hoppade dansen nu ikväll för att avlasta lite som tynger min hjärna, trodde inte att det skulle bli av men nu har jag gjort klart allt till min engelska-redovisning på onsdag, behöver bara öva in det så att det sitter men det tänker jag inte göra idag. Fasen så gött det känns!

Emma står och lagar mannagrynsgröt till henne och mig som vi ska äta, sen åker jag tillbaks upp till mor och gör henne sällskap i detta dystra väder.


Pappa kommer in i köket med strykbrädan och strykgärnet i högsta hugg, tror aldrig jag har sett honom stryka men nu var det tydligen dags för första gången på säkert 20 år, om ens det. Nu står han och garvar här och tror han är jätte rolig som sa till katterna "Kom inte hit nu katter för då jävlar ska ni få se på stryk". HA HA. HUR kul kan man ha?

 

/Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0