Fars dag minsann

Idag har jag firat pappa. Han fick ett örngott som det står "Världens bästa pappa" på. Så typiskt mig att ha så dålig fantasi.

Var lite hos farfar och träffade min fina släkt och insåg att, shitans alltså vad det går undan, alla är så stora. Förr brukade de vuxna sitta i farfars lilla kök och äta medans barnen fick vara i vardagsrummet, så är det väl iofs fortfarande som tur är, annars skulle det bli rätt trångt i köket. Jag älskar min släkt, så är det bara.

Jag ska ha redovisning på engelskan om Stephen King på Onsdag, undrar hur det kommer gå.. har knappt börjat. Lite smått ångest. Ehhm, ska nog ta mig någonting att äta innan jag sätter igång med skrivandet.

Hoppas att ni har haft en bra helg, det har jag..iaf ganska bra.

/Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0