orkar inte ta fram datorn så det blir än...

orkar inte ta fram datorn så det blir ännu ett sms inlägg.ligger och läser, det är mysigt Men jag har svårt att koncentrera mig ordentligt. Har saker jag borde göra, tex som att göra klart ett nationellt prov i matte som vi fick att öva på som ska vara klart i morgon. Jag har börjat skjuta upp saker till sista sekund på sista tiden och ändå vet jag att jag inte kan plugga i stress dagen innan, då blir det ju att jag struntar i det istället. Har alltid varit duktig och planerat i god tid innan så jag förstår inte varför. Har väl blivit för lat helt enkelt:p OCH så har jag inte så mycket fritid längre. .Nej, nu ska jag fortsätta mitt läsande./Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0