Linnea uppdaterar.

Hallojs! Sitter och väntar på Hollywood fruarna.
Slutade tidigt idag så jag åkte hem och fick ett litet ryck, städade Olles och Melkers rum, det tog fasen 1,5 timme!
Men det var det värt för jag fick massa kramar av dem sen när jag kom hem från Jazzen, duktig storasyster där.
Jaha, annars då? 

* Jag är skoltrött och lägger inte ner alls mycket tid på skolarbetet överhuvudtaget vilket jag borde göra eftersom vi har rätt mycket nu.

* Både Sanna och Emelie är i Turkiet nu och jag saknar dem massa!

* Mitt rum är en katastrof just nu.

* Jag och min klass åker till storstaden i övermorgon, ska bli jäkligt kul!

Nu får ursäkta att jag har varit rätt tråkig nu några dagar och kommer förmoligen fortsätta att vara det, men jag har för tillfället inget vettigt att skriva här på bloggen men det kommer, jag lovar (;

/Linnea 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0