Jag borde plugga

Har suttit här ett tag och funderat över om jag ska ta jobbet på ISS eller inte, man vill ju ha liite sommarlov men det är ju samtidigt gött att tjäna pengar. Får fundera lite över det där några dagar till tror jag.
Jag och Sanna tog oss som sagt runt Illern förut, Sanna hade problem med att andas så vi varvade springandet med lite powerwalk, tror vi pratar för mycket så att vi glömmer andas... haha.

Tänkte plugga nu ikväll men det blev inget av det, mina naglar var för fula, jag var ju tvungen att fixa till dem.. allt för att slippa plugga typ:P

Prick ligger i mitt knä och spinner, så sjukt mysigt.. Men nu ska jag resa mig upp och gå in i duschen och sen ringa Victor en stund innan läggdags(:


/Linnea


Kommentarer
Postat av: Sanna

nu låter det som du pratar om en tjej på 100kg så fläsket verkligen dallrar när hon springer och kan inte andas för hon är så fet. (duvet så marken skakar och du nästan flyger iväg som är bredvid mig)



jaja, nu ska fläsket ta sig till duschen.. sen dunsa i sängen i allt hopp om att inte sägen ska gå sönder med allt mitt fett!



(bäst att skriva att jag inte har ärstörningar så lilla tranås vet det också...) haha jag är trött. natti.

2010-05-06 @ 21:50:57
URL: http://sbrage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0