Hektisk dag

Nu är jag hemma hos pappa igen och här fungerar internet som det ska, tjihuu!
Den här dagen har bestått av ensamhet, orolighet, tristess och lite kärlek.
Jag vaknade upp skapligt tidigt och åt frukost med Victor och resten av familjen innan jag åkte iväg till jobbet. Torpön var rätt fullt med människor som skulle fira morsdag och jag fick en hel del besökare då och då men för det mestan satt jag bara och väntade på att tiden skulle gå så att jag skulle få komma hem och umgås med Victor.

När jag kom hem var det meningen att vi skulle köpa morsdagpresenter till våra mammor men då ringde mamma och sa att Melker hade blivit biten av en hund och att de måste åka in till sjukhuset!
Jag, Victor och Olle stannade hemma och kollade på lilla sjöjungfrun, åt paj och godis medans vi väntade.

Melker var iaf superduktig och kom hem med ett leende på läpparna, trots ett rejält jack i läppen. Han fick säga två saker han ville ha för att han var så duktig, han ville ha en doktorväska och en bulle (:
Det blev en lättnad när Melker kom hem sen, längesen jag var så orolig.

Nu ska jag packa upp det sista och sen gå och lägga mig
/Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0