Hej på er! Tänkte att nu när jag sitter...

Hej på er! Tänkte att nu när jag sitter här på kulturhistorian och lyssnar på ursula när hon pratar om romantiken så kan jag ju berätta lite om vad vi har gjort i helgen. I fredags när jag slutat skolan gick jag upp till stan för att träffa farmor över en fika när hon väl kommit till tranås. Lite senare träffade jag emelie och vi gick ett par timmar på stan. På fredag kväll kom det lite folk för att fira måns som fyller 16. I lördagens fina väder gick vi och tog en glass på stan tillsammans med sanna och jesper och på kvällen satt jag, victor och emelie och grillade vid gapet och så kom sanna och då blev det kubb. Senare på kvällen åkte vi hem till jesper och spelade alias till typ halv 2:p Mycket trevligt! Igår, söndag åkte jag och mina kära danslärare i linköping och åt pannkakor, flöt och skrattade så att vi fick ont i magen! Resten av dagen tillbringade jag tillsammans med min underbara pojkvän<3 Ja, det var bara lite kort om helgen. Skriver kanske ikväll om jag får tid. /Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0