Härlig söndag



Hej mina få trogna läsare! Är det inte en härlig dag idag? Visst, vädret är väl inte överdrivet kul fast det är ju ändå väldigt varmt ute. I natt kom även Sanna hem från Turkiet (Emelie kom hem i onsdags) så nu har jag mina favoriter hemma i Sverie, känns skönt för jag blir så nervös när de är borta, speciellt när jag vet att de ska flyga :| Usch. Ja, alltså jag är en flygtönt. Nog pratat om det, nu är de iaf hemma och de verkar nöjda och då är jag också nöjd (;
Idag ska jag bara ta det lugnt här hemma och njuta av min lediga tid. Ikväll kommer Victor till mig, åh så mycket jag har saknat honom!

Bilden nedan är tagen igår efter balen, vi satt några stycken under trädet i parken och åt naturgodis och drack 2,25or! Coola tjejer alltså.

Skriver kanske senare under dagen.
/Linnea

Kommentarer
Postat av: Sanna

Det händer såå många fler olyckor i biltrafiken än i luften ;) Du lär märka det när det är din tur att flyga;)

2010-05-16 @ 12:34:44
URL: http://sbrage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0