Dålig dag

Igår när jag gick och la mig tänkte jag att den här veckan ska bli en riktigt bra vecka men den har inte alls börjat bra. Jag har varit ledsen och på dåligt humör hela dagen utan att förstå varför. Mitt humör går upp och ner hela tiden och jag vet inte vem jag ska tycka mest synd om, mig eller min omgivning? Jag kan bara säga förlåt och hoppas på en bättre dag i morgon. Men just nu vill jag bara strunta i jazzen, hoppa in i duschen och slänga mig i sängen och ligga där resten av eftermiddagen/kvällen. Tyvärr kommer det inte att hända för jag har så mycket jag måste göra.
Jag avskyr att läsa negativa bloggar och skäms för att jag förmodligen också låter lika negativ men ibland måste man få skriva av sig lite.





Det första jag gjorde när jag kom hem från skolan - målade fransk manikyr.
AMBITIÖST.

/Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0