ARL

Jag behöver motivation.
Motivation för att plugga till ett prov i arbetsmiljö och säkerhet, men hur mycket bättre människa blir jag om jag inte får mitt MVG i arbetsmiljö och säkerhet? Detta är ett helt korkat ämne utan betydelse som vi har en gång i veckan på onsdagar. Här vi läser om säkerheten inom arbetslivet, typ.
Jag har inte lärt mig ett skit av kursen och kommer förmodligen inte bli mycket smartare av att läsa det där häftet till provet som innefattar 38 sidor, så varför ska jag göra det? Nej, jag skiter i det helt enkelt, iaf idag. Det blir väl att sluddra igenom det på någon rast i morgon innan provet.

Vart tog duktiga Linnea vägen?, hon som ser till att plugga till prov i tid?

Det här är vad hon gör istället:

- Läser bloggar och sitter vid facebook
- Målar naglarna röda (ink. tå - naglarna)
- River i skafferiet för att se om det finns något gott att äta
- Tar en helt onödig sväng med bilden för att lyssna på hög musik och tycka synd om mig själv
- Går igenom balettövningar och stör mig på min vänstra fot som inte vill som jag vill
- Försöker täcka över sina extremt stora blåmärken på knäna

Nu ska jag göra mig iordning för natten.
/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0