Torsdag

Vet inte riktigt hur jag ska beskriva min dag.. den har inte varit slapp men inte jobbig heller utan det får bli en blandning mellan slappt och jobbigt och roligt och skönt! Alltså, det är ju rätt skönt att bara ha en lektion som börjar halv elva och slutar kvart i tolv, samtidigt som det är rätt surt att gå upp halv 8, stressa som sjutton för att hinna till skolan och märka att båda första lektionerna är inställda.
Den lektionen som inte var inställd var dans - afrikanskt (skrev jazz i förra inlägget men jag hade visst fel) det var jättekul precis som afro brukar vara med Annica. 
Efter det följde jag med tjejerna till gymet, hade ju bara grym träningsvärk i vader, baksida -, framsida -, insida lår och i gluteus maximus :P sen innan så jag tänkte att när jag väl lider av extrem träningsvärk i nedre delen av kroppen kan jag ju lika gärna träna på så att jag får ont i övre delen också - och det fick jag! Det är ju ändå helg snart och då blir det vila.
Men ärligt talat, jag får ju nästan skämmas! Har inte rört på mig någonting på lovet överhuvudtaget egentligen och det märks ju såhär första veckan efter.. ändå har jag töjt noga.





Sa jag förresten att jag var med Sanna och Olivia i pulkabacken förut också?
Jag må vara vuxen nu men det där lilla barnet finns fortfarande i mig.
Efteråt åkte jag och Sanna hem till henne och planerade en hel del inför festen och åh så kul det ska bli!

/Linnea


Kommentarer
Postat av: Emilia

det låter som lite tur i oturen, skönt med ledigt från lektioner. kanske fann det ngt gott att köpa så länge? Sköt om dig!

2010-01-15 @ 10:52:08
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0