Onsdag

Nu ska jag försöka vara aktiv några dagar framöver nu när jag är ensam igen. Emelie klagar på att jag bloggat för lite ett tag nu och det håller jag med om, men som sagt har jag umgåtts med Victor.
Idag har inte inte så mycket för mig, just nu sitter jag och lyssnar på Alicia Keys nya skiva, förvånadsvärt bra! Har suttit och skrivit på ett skolarbete som måste vara klart nästa onsdag, orkar inte lägga så mycket energi på det men tänkte att det var bättre att passa på idag när jag ändå inte har så mycket planerat, efter skolan är
jag alltid så trött. Nej usch, nu ska jag inte prata skolarbete :0

Okej, här kommer en kortkort sammanfattning om vad som hänt i mitt liv sen i onsdags:

Onsdag: Gick med Sanna på stan och köpte det sista till nyårsafton. Älskling kom.
Torsdag: Nyårsafton. Fix och trix hela dagen. Plankstek hos Sanna med Olivia och Victor, Fest hos Jesper!
Fredag: Kollade på gamla andraaveny avsnitt. Åkte pulka på kvällen har jag för mig.
Lördag: Andra avenyn och lite kortspel. Gick en promenad till Willys och köpte godis i värsta söta skålen P:
Söndag: Jönköping.
Måndag: Långpromenad. Skridskor med småbröderna.
Tísdag: Jag blev myndig :D

Det låter inte som att jag haft så kul :P  Men det har jag verkligen! :)

___________________________________________________________________________________________

Ikväll ska jag och Sanna ut i snön och leka.
Innan dess blir det lunch, en långpromenad och lite nödvändiga saker!

/Linnea



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0