Måndag..

Jag har inte varit på bra humör på hela dagen. Att vakna i morse var inte kul, jätte trött och ville bara ligga kvar i min varma och mjuka säng. Men jag kom upp iallafall och gick halvsovande till skolan. Det är vid sådana tillfällen man är glad för att man valde att gå dans, utan det skulle jag inte klara av dagarna..
En sak som också är tur är att det finns folk i klassen som gör mig glad!

Engelskan var inställd idag så vi fick sluta efter baletten, dvs vid 12:20! (:
Åkte hem och tog det lugnt i några timmar, skulle börjat med Hälsopedagogiken som ska vara inne på onsdag men det orkade jag inte, somnade framför tvn och låg kvar där i ca 2 h innan det var dags för Jazzen.
Jazzen var riktigt kul så det ska jag nog fortsätta med nu i vår.

Nej, nu ska jag ringa älskling och sen sova.
/Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0