Kväll

Dagen har varit stressig.
Eftermiddagen spenderade jag i köket, bakade en jävla massa och det en jävla tid, tur att man har en så snäll mor som ställer upp när ja lyckas bränna det :@.
Jag och Sanna har varit och fixat det mesta till festen, känns riktigt bra! Är taggad till tusen!

I Morgon är det visserligen studiedag men det innebär minsann ingen sovmorgon för mig, måste till körskolan på riskutbildning halv 9 till 12 - det känns rätt segt.
Aja, efter det åker vi iväg till lokalen och fixar och taggar ännu mer, sen hem för att fixa sig - tur har jag som får naglar och sminkning fixat utan att behöva göra någonting själv :D

Ska se till att bli helt piggelin tills i morgon har jag tänkt, så nu ska jag krypa ner i sängen (:


Känner att bilden inte riktigt hör hit men det var ju det roligaste
numret under salongerna enligt mig!


/Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0