I skolan

Jahopp. Så kommer man till skolan vid 8 och får reda på att två lektioner är inställda. Hade kunnat ha sovmorgon till typ halv 11 eller något. Men istället får man sitta i skolan och inte göra någonting, eller jo jag ska nog ta tag i samhällen...det är väl inte så tråkigt ifs.. eller jo det är det, men det hade varit tråkigare om mina tjejer inte varit här!
Som sagt, jag börjar jazzen halv elva och slutar kvart i tolv, slapp dag eller? jao. Ska nog till nyquist för lite teori om jag orkar och känner för det efter det också.
I em ska jag ut med Sanna och Olivia och åka pulka! Idag är det ju faktiskt varmt ute! eller varmt och varmt, men "bara" -10 iaf (; Då behöver man ju inte frysa i backen iaf, eller jo det kanske man gör iaf, men det roliga överväger!

/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0