Godkväll

Det har varit en skön eftermiddag/kväll, jag kom hem till soffan tillslut och jag fick mitt te, en filt och lite tv tittande. Jazzen var väldigt kul även att jag var lite trött och vimsade till mig ganska rejält ibland.
När jag kom hem tog jag en varm dusch på ungefär 45 minuter, det är ju så skönt att bara stå där, blunda och drömma sig bort, idag kom jag på mig själv rycka till.. sådär som man gör när man är så avslappnad att man håller på att somna, det vore ju häftigt, att somna stående i duschen.. det ska jag prova någon gång, får se om jag lyckas.. 

Jag har pratat en hel del med min käraste vän Sanna Brage idag, det mesta handlar om planer på helgen och framförallt NÄSTA HELG :O

Seriösa flickor..

/Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0