Gårdagen

Tjenix!
Jag är uppe tidigt idag, tidigare än vad jag varit på hela lovet. Victor som varit här i en vecka nu åkte hem för en kvartsen, jag följde med honom till stationen och kom precis hem. Som vanligt känns det lite ensamt, man blir ju van vid att honom minst 10 meter ifrån sig så det är ju inte så konstigt.

Gårdagen blev hur bra som helst. Fick jättefina presenter och många gratulationer.
Som jag skrev igår började det med att jag blev gratulerad av Victor i sängen. Fick en parfym som luktar jättegott, ett litet foto på min älskling och en jojjo, haha x) När vi ätit frukost blev det lite städning innan maten som bestod av vårullar doppade i chilisås och korv med bröd, väldigt enkelt men det var liksom det som var meningen.
Efter maten kom Emelie och fikade med oss, fick ett gulligt litet brev som ni ska få se sen! Vi spelade stress på 3 och jag vann varje gång och Emelie förlorade! (; Perfekt.
Halv åtta kom Sanna och Jesper hit på middag; fläskfilé, kyckling och potatisgratäng (: Jag fick en fin ros av Jesper (Som katterna f.ö käkat på) och en jättefin tavla på mig!!! som Sanna målat helt själv! Fantastiskt! Vi spelade kort, monopol och hade det väldigt trevligt!
Tillslut åkte de hem och vi spelade klart själva, Victor tog hem monopolvinsten men jag är glad ändå (:




Nyvaken?







Så fiin!




Måste verkligen ge ett STORT TACK till mina fina vänner och alla som gratulerat mig på sms, facebook osv.. hade en del att göra så jag har inte svarat på allt, men TACK!

Mer firande med släkten på lördag (:

/Linnea


Kommentarer
Postat av: Olivia

Vilken fin dag ;D

Sanna konstär :D och härlig gaypresent <33

2010-01-06 @ 13:07:29
URL: http://oliviaulmbrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0