;|<3

En blandad känsla av glädje och sorg..
Är trött på människor som får en att känna sig som världens minsta person, 
varför tar man åt sig kritik från människor man tycker illa om?
Jag strävar inte efter att vara den perfekta flickan med det perfekta utséendet som har hundra sk. "Vänner" och  tror sig vara lyckligast i stan.. fast hon egentligen inte vet vem hon är.
Jag kräver mer; Människor som får en att känna att man duger som man är.
Det räcker inte att säga "Jag älskar dig" eller "du är bäst" - man måste visa det också och det gör man med kärlek - ständig kärlek...

I mitt liv finns få vänner som uppfyller mina krav och ni vet vilka ni är.
Tack.


Godnatt

/Linnea

 



 


Kommentarer
Postat av: Sanna

Du är bäst! Jag älskar dig & jag vill faktiskt åka pulka med dig och visa min kärlek! ;)

Tid i veckan, någon kväll?=)

2010-01-11 @ 08:58:41
URL: http://sbrage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0