Juldagskväll

Nu får man väl säga att julen är över. Det har varit en bra helg men är ganska mätt på allt som har med julen att göra nu.
Igår var det förfest hos Alben innan vi gick till parken, var busig tjej som kom in utan att köa/betala, det var inte menat att det skulle bli så men så blev det visst av någon anledning - det var så kallt!
Hade det hur trevligt som helst iaf och träffade sjukt mycket roligt folk och gjorde lite dumma grejer. De var svinhalt på dansgolvet så Sanna ramlade över mig och jag slog huvudet och armbågen i golvet. Min armbåge är nu blå och svullen och gör sjukt ont, borde kanske kolla upp det, vene.

Idag har vi gäster och vi har ätit kalkon och ostkaka, mums<3








Bästa bilden för kvällen.

Nu ska jag vara lite social.
/Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0