Hejsan

Sitter i gröna mysbyxor och skriver på min psykologiinlämning. Varför i hela världen köpte jag en gång i tiden ett par gröna mysbyxor, det må vara de fulaste byxorna jag vet men ack så sköna. Är inte det det bästa som finns? Att gå runt hemma nyduschad i extremt fula och sköna kläder som man aldrig skulle visa sig ute i.

För några dagar sen fick jag tre fina ord av en an mina finaste vänner "Följ ditt hjärta" Det lät så vackert. Frågan är bara hur man gör när hjärtat delar på sig och säger olika saker. Ska fundera på det där.

Sitter nu och försöker börja på en julklapp till Sanna och emelie men det går inte bra så det får nog bli födelsedagspresent, eller studentpresent.. vet vet? Haha, jag är sämst.

Godnatt
/Linnea



Kommentarer
Postat av: Sanna

målar du en tavla tillbaks? ;-) eller stickar kanske? haha

Jag älskar dig min vän! <3

2010-12-16 @ 09:36:40
URL: http://sbrage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0