Mysmys i mitt älskade rum

Godkväll på er alla fina. Jag har det bra trots sjukligheterna, ligger i sängen och myser i en nybäddad säng och en massa tända ljus. Ska ha skrivit ett litet arbete om Woodstockfestivalen tills på tisdag så jag skriver lite på det emellanåt, det är ju faktiskt intressant.
Tror inte att jag ger mig iväg till skolan i morgon, känner att det är bästa att ta det lugnt så att jag är frisk till uppvisningen på lördag, för den vill jag inte missa! Kom och kolla vettja! 16:00 i Holavedsgymnasiets aula!

Det suger lite att jag inte får naturprovet gjort i veckan men jag tror iaf att det sitter så det kan jag lägga lite bakom mig, känns skönt!

Gjorde en liten fiffig grej förut. Fick en näve geléhallon av mor, det var ju snällt men jag tycker inte om det så istället hällde jag dem på mitt ljusfat och det blev ju lite gulligt. Ska be om mer geléhallon i morgon för nu se det bara fjantigt ut. Ohno, jag har för mycket fritid nu när jag är sjuk. Inte ok.





ojojoj vad fult det blev på bild, borde köpa mig en ny kamera!

Pussokram
/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0