Dansuppvisning jao.

Hejsvejs!
Skulle velat sova ett tag till men icke. Ska till skolan kl tolv och kommer inte hem förren vid typ halv sju eller någgot. Lite segt bara för att visa upp EN dans, men men jag antar att det säkert blir kul ändå.

Igårkväll var jag och Emelie i skolans musiksal ett bra tag på kvällen och planerade lite till projektarbetet. Nu känns det lite klarare faktiskt, skönt!

Ikväll ska en massa folk till Ömo och svinfesta men jag ska minsann sitta hemma och vara barnvakt, känns lite sådär men jag borde ändå ta det lugnt. I morgon på dagen är det julbord på kolmården med hela släkten och pulkarace/klassfest/luciafirande hela kvällen/natten lång! Det ser jag fram emot!

Nu ska jag in i duschen och fixa till mig.
Skriver ikväll elr nåt.
/Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0