Vänner

Jag har haft en bra kväll med några vänner.
Sanna kom och hämtade mig på stationen strax efter sju och vi åkte och handlade lite smått och gott som vi skulle ha till kräftorna senare.
Åkte hem till henne ett tag innan vi skulle vidare. Vi pratade och drack vin, fixade ihop alla tjejer från vår förra klass, så vi ska träffas en helg nu framöver, (kommer inte ihåg datumet). Det var längesen vi träffades alla tillsammans och vissa har jag inte ens bytt en ord med sen vi slutade nian, tråkitg, för vi var så sammanhållna förr. Men nu ska vi träffas igen och jag ser fram emot det! Mycket!
Nog med det.

Kom till Jesper rätt sent. Åt våra kräftor, drack upp vårt smultronvin och hamnade i en väääldigt intressant diskussion. En viss person tyckte att det var helt okej att köra i 200km/h på sveagatan, blir ett barn påkört är det ju förälderns fel som inte uppfostrat ungen ordentligt.
Suck..

Har inga bilder att glädja er med tyvärr.
Är dessutom trött så jag ska sova nu, klockan är ju snart 3, oj.
Godnatt
/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0