Tisdag

Godmorgon!
Tio i sju vaknade jag idag, typiskt att man ska vara så morgonpigg när man för en gång skull är ledig! Jag har hunnit med att putsa mina fönster och sätta upp gardiner, så nytta har jag ju gjort.
Nu har jag ätit frukost på sängen framför Desperate Housewives, åh gud vad jag älskar frukost på sängen och gud vad jag älskar underbara serier!

I morgon åker familjen på pappas sida till Thailand, alla förutom jag då. Valde att stanna hemma och jobba istället vilket jag faktiskt ångrar lite nu när jag kollar ut..vart tog sommaren vägen egentligen? Resepengarna har jag till godo och jag lovar att spendera dem på ett jäkligt bra sätt! Planer planer..

Idag ska jag först och främst ta hand om ständningen på rummet som jag inte har hunnit med än. Ska köpa en ny HEL spegel med Mojje, han skulle sätta upp min "pusselspegel" igår men gav upp efter mycket om och men. Sen ska jag och Sanna hitta på något, meningen var att vi skulle ut på sjön men vädret verkar inte riktigt hålla med :(

Ha en bra dag
/Linnea



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0