Fin eftermiddag/kväll

Idag trivs jag. Har spenderat hela eftermiddagen/kvällen med Sanna. Vi åt våfflor, såg på film och åkte upp på Hockey. Tänk om alla vardagar kunde vara såhär? Inget skolarbete efter skolan tack.

Fick jobbet jag sökte! De ringde en timme efter att jag skickat ansökan, snabbt besked! Kommer inte ha tid att jobba så mycket i och med att jag har endel annat på schemat också. Men lite extra klirr är alltid bra att ha!
På tal om jobb så gör jag mina sista timmar på naturum nu i helgen, känns skönt att slippa åka ut dit något mer i år. Har blivit erbjuden att jobba där nästa år men det känns inte jätte lockande, hoppas på ett roligare till nästa år.

Kom på att vi skulle svara på några frågor till psykologin i morgon men det orkar jag inte med nu. Känns ju bra att jag glömde bort första läxan för terminen! Gör det i morgon!

Nu ska jag krypa ner under täcket och hoppas på att favoritkatten under sängen slutar prassla med plastpåsen :-P


Slängpuss är min grej.

Godnatt alla fina
/Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0