Under tiden då jag inte uppdaterat

Åkte till Victor i söndagskväll efter jobbet lite spontant. Kände att jag behövde pussa honom lite mer innan vi inte får träffas på så länge :( Vi kollade på "Remember me" på och i går var vi på utflykt på Håleberget. Det var jättefint där och vädret var kanon. När vi satt där uppe kände jag att jag blev helt varm av kärlek och tänkte på vilken underbar människa jag hade bredvid mig. Sista dagen på sommarlovet kunde verkligen inte ha blivit bättre.

Ska be Victor skicka bilder i morgon (:



Idag kom den här dagen jag fruktat så länge..

Igårkväll kunde jag inte sova och när klockan ringde 06:30 i morse var jag jätte seg och tyckte att livet var rätt surt. och när jag kom in i skolan fick jag ångest. Det blev dock bättre efter någon timme när vi fick träffa alla dansare och dansa tillsammans. Det var faktiskt riktigt kul när vi väl kom igång!
Nu ikväll känns det faktiskt riktigt bra att skolan har börjat och att få komma in i rutinerna igen, visst att jag hellre skulle vilja ha några lediga veckor till, men vad fasen! Vännerna i klassen är ju inget att klaga på direkt (;

Bra saker som jag har gjort idag:

- Klarat av första dagen i skolan, woho
- Dansat och svettats som en gris = träning=bra
- Träffat Emelie hela eftermiddagen/kvällen. Har inte umgåts med henne på hela sommarlovet nästan, så det var väldigt trevligt!
- Blekt håret. Inte bra för håret men bra för mitt yttre, hann dock inteklippa :P
- Bakat kladdkaka till PA träffen som jag ska ha i morgon.
- Betalat räkning = Vuxenstatus
- Sett på fångarna på fortet = mysigt = avslappnande 


Nu är det dags att sova.
Alarmet står på 7:15.
Nu tar vi tag i det här!
Godnatt
/Linnea
 

  


Kommentarer
Postat av: Sanna

du menar din pappa betalande din räkning?

2010-08-25 @ 08:45:04
URL: http://sbrage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0