Kvällsupdate

Godkväll allesammans. Idag mår jag ungefär som igår, kanske lite bättre men jag har varit på jobbet iaf, såg 5 avsnitt desperata.. med andra ord var det väldigt få besökare.
När jag kom hem tog jag en powernap - en lång sådan och åh så skönt det var! Brukar inte kunna sova på dagarna annars.
Nu ikväll har jag varit hos Emelie (som även hon är sjuk), det var verkligen längesen jag träffade henne! Vi fixade våra naglar i drygt fyra timmar så nu är de fina, så fina (:



En trött Linnea någon timme innan jobbet.
Nu vet ni att mina nya gardnier är för långa men det får mamma fixa, kan inte sånt:O
Och Sanna, du hade rätt om att kuddarna ändå bara kommer ligga på golvet!



/Linnea




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0