Bilderna!

Hejsan, nu är jag hemma från Stockholm och jag har haft det jättebra!
Lovade ju att jag skulle lägga upp bilderna från Kent konserten innan jag åkte vidare men jag det kom saker emellan, ni vet, ibland räcker tiden bara inte till och speciellt inte om man är tidsoptimist som jag. Men här kommer iaf några av de bilder jag tog, som ni ser stod vi väldigt långt fram, bara 4 pers framför oss ungefär! Bilderna är ju inte direkt proffsiga men det är inte det som är huvudsaken. Konserten var den bästa jag varit på och jag är så otroligt nöjd (:


I väntan..


















Fyverkerier som avslutning, efter "mannen i den vita hatten" såklart.
KÄRLEK.

/Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0