Tjejproblem

Aj, jag har mensvärk. Orkar inte ta mig upp ur sängen för att hämta värktablett så det får väl göra lite ont dårå.
Måns har förmodligen tagit med sig min mobilladdare till Thailand så enda sättet att ladda min mobil på just nu är att göra det genom datorn, jobbigt när man vill sova för då vill jag inte ha den på!

Jag fick tag på Sanna sen efter några timmar men då var det rätt sent och hon var med Jesper så jag har varit hemma med familjen ikväll, vilket jag inte har något emot. Jag och Olle har monterat ihop mitt satsbord och hyllan, det tog ett tag men det var rätt kul om jag ska vara ärlig. Jag är inte typen som följer instruktioner utan jag tänker själv, visst att det tar längre tid men det blir lite sport på det hela och det gillar jag, iaf om man har tid!

I morgon jobbar jag igen, 9 - 15, lite lagom sådär. Efter det är jag ledig till torsdag näste vecka! :D
Åker till Victor i morgonkväll och i helgen åker vi till Göteborg!!

Sov gott allesammans
/Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0