Slut på sommar´n

Vad har jag gjort idag då? Jo, var som sagt och firade mina småbröders farfar, vi fick smörgåstårta, godis och massa fika (: Har storstädat tvättstugan helt själv så jag känner mig duktig nu, älskar känslan man får efter att ha städat!
Har ärligt talat inte gjort mycket mer, njuter av de här sista dagarna på sommarlovet så mycket som möjligt. Känner ingen större ångest över att börja skolan,  tycker istället att det ska bli ganska skönt att komma in i rutinerna igen, antar att det blir värre senare in på hösten men inför de första veckorna känns det bra.
Har hunnit med väldigt mycket i sommar, känner dock att jag har jobbat för mycket så det känns typ inte som att jag har haft mycket lov. Men jag är nöjd ändå, jobb = pengar fast att ha tid att umgås med pojkvän, familjen och vänner är värt  mycket mer.

Nu får jag inte träffa min älskling på tre veckor, kommer bli jobbigt :(

Ska se på Desperate housewifes innan jag somnar. I morgon jobbar jag hela dagen så mig kommer ni inte se mycket av då.

Godnatt


 

/Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0