Min helg

Jag har haft en bra helg, eller ja iallafallf så bra den kunnat bli med tanke på att jag mest har jobbat.
Victor kom hit i fredags efter jobbet och vi åt hemmagjord pizza och började kolla på en film, "how to be" med Robert pattinson i huvudrollen men slutade efter några minuter för att vi var så trötta men kollade klart på den idag istället, den var faktiskt rätt dålig om jag ska vara ärlig, skum på något sätt liksom.

Igår jobbade jag heldag dvs 10h och 30min så Victor fick roa sig själv här hemma tills jag kom. På kvällen kom Jesper och Sanna hit och vi käkade kräftor och spelade spel, de stod för förrätten och vi för efterrätten. Kvällen blev riktigt lyckad på alla sätt, tack!<3 Tyvärr tog jag inga bilder så jag snor en från Sanna och hoppas att hon inte smiskar mig alltför hårt ;P


Mmm...så smaskigt!

Idag vaknade jag upp med förkyldning och feber och avstod från jobbet. Har varit hemma med Victor och slöat hela dagen, såg klart på "How to be" som sagt och "New moon". Känner att jag behövde den här dagen till sånt, jag får se om jag är kapabel att gå till jobbet i morgonbitti.

Nu ska jag borsta mina tänder och se ett avsnitt desperate housewives - eller två för att det är så bra.
Hoppas att ni har haft en bra helg!
/Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0