JOBBJOBBJOBBJOBB

Jag orkar inte göra något mer ikväll. Ville göra någonting med Sanna men det sket sig för vi båda var för trötta. Behöver nog ändå vila upp mig inför allt jobbande i helgen, usch det är ju fasen lite deprimerande att åka ut till Torpön så här dent på sommaren när det knappt är något folk och när vädret ser ut som det gör nu för tiden. Skulle hellre gå i skolan istället om jag ska vara ärlig, där träffar man ju iaf vänner. Känner för att umgås, inte just ikväll för jag är trött, men i helgen! Ta en helhelg och bara umgås med mina bästa vänner! Buhu. Får väl trösta mig med det gamla vanliga: Bra att tjäna pengar. Men det funkar inte just nu.

Vilket deprimerande inlägg det här blev.

/Linnea
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0