Gråtrist

Kul att så många har hittat hit igen!
Idag har jag jobbat största delen av dagen och de var riktigt jäkla segt om jag ska vara ärlig, usch.
Var med Melker och hälsade på katterna hemma hos pappa också, är ju kattvakt nu när pappa och Måns är i Thailand (: De blev iaf väldigt glada när vi stannade hos dem, riktigt sällskapsjuka om man säger så..

Visst blir man lite deprimerad av det här skitvädret! Jag har väl egentligen inte något emot regniga dagar, tvärtom, jag tycker det är mysigt och framförallt, man har ju en anledning till att stanna inne och inte göra någonting :P. Men flera dagar i sträck? Nej, tack! Man vill ju kunna gå ut utan att bli dygnsur.
Haha, finfin bild XP


I morgon är jag nästan ledig, wey! Men har en rätt rejäl reklambunt att dela ut till folket men det är ju ingen big deal. På med mjuka sköna kläder och musik i örona så blir det som ett joggingspass, nästan (;

Nu ska jag se desperate housewives, är beroende.

Godnatt 
/Linnea
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0