Busfabriken

Gårkvällen vart lyckad! Jag och Sanna täffades rätt tidigt och gick en sväng och sen satt vi ute och drack alkohol innan vi gick vidare till Jesper där det blev Alias och ännu mer alkohol! Perfekt (;

I morse väckte mamma mig och drog med mig till Busfabriken med pojkarna, skulle även hämta mitt satsbord på Ikea. Har aldrig varit på busfabriken innan och det var hur kul som helst, ena sidan av mig är ju rätt barnslig så det var ett perfekt ställe för mig! Behövde leka av mig lite kännde jag :P
När vi var färdiga åktevi till Ikea där det förutom ett satsbord också blev en hylla och en massa ljus. 


















Orkar inte lägga upp alla bilder.
En riktigt mysig dag i allafall!

Nu ska jag fortsätta att försöka få tag på Sanna och se ifall hon vill se på film eller nåt (:

/Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0