Valborg & grillfest

Sitter i soffan och latar mig lite. Ikväll ska jag och några kompisar till Jesper på grillfest vilket jag ser fram emot. Hade egentligen tänkt att strunta i alkoholen ikväll och ta det lugnt istället, känns som det varit så mycket nu på sista tiden. Har inte riktigt bestämt mig om jag står fast vid det längre men får väl se hur det blir, med tanke på att jag kommer jobba en del på helgerna nu i Maj så kanske jag ska passa på när jag väl kan (:

Nu ska jag plocka ur diskmaskinen, duscha och peela hela kroppen, lägga ansiktsmask innan jag åker iväg till pappa där jag fixar resten. 
Lägger kanske upp ett litet inlägg precis innan jag åker om det inte blir allt för stressigt.
Annars önskar jag er en mysig valborgsmässoafton (:



 /Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0