Påskafton

Godmorgon (:
Kom hem skapligt igårkväll, jag och Emelie gick en runda runt stan och hälsade på Elvira som hade fest men vi gick väl efter 10 min eller något, för min del så var fest inget som lockade särskilt mycket, var rätt slut efter skärtorsdagens bravader.

Blev väckt ganska tidigt idag men det var det värt nu när det är påskafton och allt. Om en liten stund åker jag med familjen till stugan i Askeryd för vi ska äta lunch där (:
Jag packar med mig en bok och att par solglasögon så att jag kan sitta i solen och läsa, det är ju soool ute idag!
Idag blir det alltså en heldag med familjen och det ska bli så himla skönt, har inte träffat dem så mycket på senaste tiden och i morgon åker jag ju till pappa igen.



Ha en glad påsk allesammans!

Hörs när jag kommit hem.

/Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0