Soligt värre!

Hej hej härliga vår! Jag mår prima, lever livet i vårsolen (:
Har precis varit och delat ut Annonsbladet och sitter nu här hemma i köket och äter lite mellanmål bestående av mackor, kanelknäcke (älska kanelknäcke alltså!), fil, vindruvor och apelsinjuice och äppeljuice (kunde inte bestämma mig, därför blandade jag och tog hälften av båda och det blev ju riktigt gött!).
Jag ska snart fixa iordning mig litegrann för om ett tag ska jag möta upp Sanna för at gå och kolla på några dans treors projektarbete, det ska bli jätte spännande! 
Förhoppningsvis lägger jag mig tidigt ikväll, sov så sjukt dåligt inatt pga läskig granne, minst sagt :| Kan nog tyvärr inte berätta mer om det i bloggen eftersom personen i fråga förmodligen vill vara anonym.

Skrev jag förresten att jag var på arbetsintervju i måndags? Iaf så fick jag jobbet! :D

 

Nu ska jag kila.
kram på er.
/Linnea
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0